خانه > Uncategorized > مثلث شیشه ای دیشب

مثلث شیشه ای دیشب

با سلام

دیشب جناب آقای رادان سردار محترم نیروی انتظامی کشور میهمان برنامه مثلث شیشه ای بودند . خب مثل همیشه با قاطعیت از طرح «امنیت اجتماعی » دفاع می کردند . طبیعیست هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه. با اینکه به خیلی از سخنان ایشان اعتراض داشتم اما چند نکته برایم خیلی خیلی جالب بود. اول این مردمی که ایشان همیشه از انها به عنوان در خواست کنندگان و پشتیبانان این طرح یاد می کنند . این مردم کی هستند و چرا ما جزو آنان نیستیم؟ من از یک خانواده مذهبی هستم که از نه سالگی نماز و روزه ام ترک نشده . شاید الان خیلی قیافم به یک آدم مذهبی نخوره اما حداقل اعتقاداتم جمعیم خیلی قویه .دروغ نمی گم ، از کارم نمی دزدم و …. (کلی گلم) توی تمام افرادی که می شناسم و می بینیم چه فامیل چه دوست و…… هیچ کس با این طرح موافق نیست. یعنی حتی یک نفر از این جمع جزو مردم نیستند؟ مسئله دوم  موضوع شرکتهای خصوصی بود. نکته جالب این بود که ایشان اشاره کردند که پدر مادر ها اظهار نگرانی کرده اند . من وقتی رفتم سر کار 19 سالم بود و ترم چهار دانشگاه بودم  و مادر من هم یکی از نگران ترین مادر ها ( مثل مادر مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره). برای اولین مصاحبه ایشان همراه من اومد و مطمئن شد مشکلی وجود ندارد بعد اجازه کار داد. برای محل کار دومم چون می دانست به آن سطح از فکر رسیدم که هرجایی برای کار اقدام نکنم ، دیگه نیومد . من فکر می کنم این مشکل خانواده هااست . اگه نتونستند فرزندشون رو طوری تربیت کنند که محیط  کارش رو انتخاب کنه و در عین حال خودشون هم نمی تونند نظارت کنند ، پس اصلا نباید اجازه بدن از خونه بیرون بره چون توی این اجتماع قشنگ ما هزاران خطر دقیقا از صبح که میای بیرون تا شب که بر می گردی خونه جلوی پای آدم سبز میشه که بالاخره یکیش گریبانگیر فرزندشون میشه .  و نکته اخر اینکه بله آقای رادان امنیت بانوان در این جامعه خیلی کمه اما نباید صورت مسئله را پاک کرد راهش این نیست بخدا .

دسته‌ها:Uncategorized
  1. مه 29, 2008 در 10:39 ق.ظ.

    بابا ايول ا…
    دمتون گرم پس شما غير عكاسي مينوشتيد و ماخبر نداشتيم
    خيلي استفاده كردم
    ممنون

  2. مه 29, 2008 در 8:39 ب.ظ.

    :))) این آقای رادان بنده‌خدا نمی تونه از هر راهی وارد بشه! دماغش گیر می‌کنه به این‌ور اون ور نمی‌تونه درست فرمون بده!!!

  3. مه 29, 2008 در 8:39 ب.ظ.

    تو رو سر جدت این هوست وبلاگتو عوض کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. مه 29, 2008 در 9:59 ب.ظ.

    فعلا دور دور اينهاست

  5. مه 30, 2008 در 10:53 ق.ظ.

    دقیقا در اطراف ما هم همینطوره و در جمع همکاران به جز 2 تا بچه بسیجی مدعی اسلام که داریم کسی موافق این طرحها نیست و اینکه شما تا الان نمیدونستین که جز مردم نیستید ببینید دولت میگه برای اسایش مردم اینکار رو میکنیم برای اسایش مردم قیمتها رو کنترل میکنیم و … ولی ما هیچکدومش رو نمیبینیم خوب عزیزم دلیلش اینه که ما جز مردم نیستم مردم همون هقت میلیون حامی دولت و وابستگان رژیمند که همهجوره بهشون میرسن نه امثال من و شما …
    اکی.
    این برنامه رو هم ندیدم چون در تهران زندگی نمیکنم. دی:

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

