خانه > Uncategorized > روز جهانی وبلاگ

روز جهانی وبلاگ

Blog Day 2008

امروز روز جهانی وبلاگ است ! همیشه وبلاگ برای من جذاب بوده اولین پستم رو در پرشین بلاگ به تاریخ 5 آذر ماه1382 نوشتم و از اون ببعد مستمر یا غیر مستمر و در انواع و اقسام فرمت ها بلاگ یا فوتوبلاگ داشتم ، هیچ وقت هم حرفه ای نبودم ، صرفا می نوشتم . به نظر من وبلاگ دریچه است که میشه از اون صحبت کرد ، یاد داد و یاد گرفت . این یاد گرفتن ها می تونه هم علمی باشه ، هم فرهنگی ، هم اجتماعی و حتی گاه تنها کلامی . بهترین دوستان اینترنتیم رو از وبلاگ پیدا کردم و همیشه ازشون یاد گرفتم . بیشتر مواقع در وبلاگ خود واقعیمون رو می نویسیم ، و این خیلی ارزش داره . به نظر میشه وبلاگ ها خیلی بیشتر از الان هم مفید باشند ، اگر سعی کنیم.

دوستان زیر رو همیشه از فیدشون دنبال می کنم و نوشته هاشون همیشه ارزش خوندن داره ، همیشه.

خواندنیها :

یکی از همین آرشها ، نیکیتاک ، هزاران نقطه ، بامدادی ، کمانگیر ، بر ساحل سلامت ، شیخ حقگو ، کیبرد آزاد ، دنیای کوچک آقای اوف ، زهرا اچ بی ، یک پزشک ، نیک آهنگ کوثر ، وب 2 ، جمهوری دموکراتیک آریو ، دلزده ، بابونه ، خبرنگار افتخاری نیویورک تایمز ، وب 3

دیدنیها:

فتوبلاگ حسن محمدي اصل ، آرش حمیدی ،پرپروک ، آیریکان ، مهدیسما ، امیر سوکی ، عکس نوشت ، نادر کهنسال ، علی جورابچی ، از دریچه دوربین ، شور یک دل برای پرواز ، کامیار حاجی خانی ،

اگر کسی جامون شرمنده ، فرصت نوشتن کم بود و حافظه ضعیف .

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

دسته‌ها:Uncategorized
  1. اوت 31, 2008 در 10:09 ق.ظ.

    مرسي از لطفت 🙂 از قول من به صندوقك و صندوقچه هم روزشون رو تبريك بگو 😉

  2. اوت 31, 2008 در 3:36 ب.ظ.

    سلام و مبارک باشه روز جهانی وبلاگ.

    از اینکه منم توی این لیست هستم احساس غرور کردم.

    اگرچه وبلاگم رو قابل آدمای جدی نمی‌دونم بیشتر شوخیه

    منم همیشه دنبال نوشته‌ها و عکسات هستم، همیشه! 🙂

  3. اوت 31, 2008 در 6:00 ب.ظ.

    من هم تبریک میگم و ممنونم از معرفی‌تون.
    راستی یه حرف «د» در جمله آخر پستتون جاافتاده. معنی جمله جالب شده.!

  4. اوت 31, 2008 در 7:31 ب.ظ.

    ممنون

    خوشحال شدم. راستي عكس‌بر‌عكس فوتوبلاگ حساب نميشه نه؟ بايد عكس‌ها مال خود آدم باشه براي فتوبلاگ؟

  5. اوت 31, 2008 در 8:18 ب.ظ.

    تشکر، لطف داری، روز وبلاگ مبارک!
    1- پیشنهاد میکنم anap shots رو در وبلاگتون غیر فعال کنید
    2- مشخصات خودتون رو برای افزوده شدن به «شمارنده وبلاگستان» ارسال کنید. (البته احتمالا فعلا به لیست انتظار اضافه شوید.)
    تشکر

  6. سپتامبر 1, 2008 در 1:36 ق.ظ.

    مبارک باشه! امیدوارم سال دیگه وبلاگ من هم بره به لیست وبلاگ های مورد علاقت 😀

  7. سپتامبر 1, 2008 در 10:44 ق.ظ.

    سلااااام صندوقک جان.ما هم تبریک میگیم این روزه بزرگ رو

  8. سپتامبر 1, 2008 در 2:32 ب.ظ.

    ووووووووووه!
    صندوقک جمهوری دموکراتیک آریو رو اینجا لینک کرده. چه افتخار بزرگی.
    حالا که اینجوره Add to Blog Rol!

  9. nikitak
    سپتامبر 2, 2008 در 1:02 ق.ظ.

    سلام … ممنون كه ميخوني و اميدوارم هميشه بنويسي و بخوني.
    پايه شيد يه قرار بزاريم بريم چرا

  10. سپتامبر 2, 2008 در 10:44 ق.ظ.

    من هم هستم!!! وبلاگ منو ببینی بد نیست! مطمئنم سال بعد من هم تو لیستت هستم!
    😉

  11. سپتامبر 3, 2008 در 10:47 ق.ظ.

    من هم به شما صندوقک عزیز این روز رو تبریک میگم ، موفق باشی 🙂 البته من بیشتر شما رو در فرندفید میشناسم 😉

  12. سپتامبر 4, 2008 در 1:39 ق.ظ.

    سپاسگزارم.

  13. سپتامبر 5, 2008 در 3:03 ق.ظ.

    سلام
    باعث بسی خوشحالیست و افتخار که وبسایت همیشه تعطیل خودم رو هم در میان برگزیده های شما میبینم .
    بارها و بارها تصمیم به تغییراتی گرفتم اما ازونجا که یه مثل قدیمی میگه با یکدست هم میشه چند هندونه برداشت و ما به این مثل اعتقاد داریم پس طبیعیه که سایتم بهتر ازین نباشه .

    شاد باشید و پیروز

  14. سپتامبر 6, 2008 در 8:06 ق.ظ.

    سلام
    ممنون از اظهار لطفت

  15. سپتامبر 9, 2008 در 9:26 ب.ظ.

    با نظرت در مورد اینکه می شه حرفه ای هم ننوشت موافقم. بعضی ها کع می آن به آدم اعتراض می کنن که تم بلاگت معلوم نیست، خیلی حرفه ای نگا می کنن به قضیه ولی آدم واسه دل خودش بنویسه خیلی کیف می ده!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

