خانه > شخصی > تذکری در باب عابر بانک ها

تذکری در باب عابر بانک ها

ژانویه 25, 2009 بیان دیدگاه Go to comments

چندی قبل برای گرفتن پول به یکی از دستگاه های خودپرداز مراجعه کردم ، دستگاه وطنی بود و با صدای گوشخراشی هرگونه عملیاتی را داد می زد . سریع پول را گرفته و آمدم تا بیش از اندازه مورد لطف آن صدا قرار نگیریم. موقع خرج که رسید به نظرم پول کمتر از مبلغ مورد نظر آمد ، اما گفتم حتما اشتباه کرده ام .

یکبار دیگر دوباره سر مسیر به همان بانک و باجه خود پرداز برای گرفتن پول مراجعه کردم ، اینبار نیز هنگام مصرف یادم اومد بشمارم و مجدد دیدم بله کم است . نمی دانم دستگاه وطنی خراب بود یا خدای ناکرده تنظیمات آدمهای وطنی اما برای جلوگیری از هرگونه شک و شبهه و تهمت وقتی از عابربانک ها پول می گیرید بشمرید .

دسته‌ها:شخصی
  1. ژانویه 25, 2009 در 8:41 ب.ظ.

    دستگاه خراب بوده … باید به بانک بگی .. از باجه های دیگه بگیر. عقل حکم می کند بشر هیچ وقت از یک باجه بیش از دو بار متوالی پول نگیرد.

  2. پ.نون
    ژانویه 25, 2009 در 9:14 ب.ظ.

    ممنون! من همیشه بی‌چون و چرا اعتماد می‌کردم!!

  3. ژانویه 25, 2009 در 10:16 ب.ظ.

    دستگاه مشکل داشته.
    اگر با رسیدت به بانک مراجعه کنید مابقی پولت رو میده بهت….

  4. ژانویه 25, 2009 در 11:43 ب.ظ.

    گیریم که شمردیم و بیست هزار تومنش هم کم بود، بعدش چیکار کنیم؟ کسی باور نمی‌کنه که.
    —-
    می گویند پس می دهند اگر با رسید بروید تو..

  5. ژانویه 25, 2009 در 11:50 ب.ظ.

    برای من هم این قضیه پیش اومده. فکر نکنم به دستگاه مربوط باشه. طرف موقع قرار دادن اسکناسها انشاالله اشتباه کرده.

  6. ژانویه 26, 2009 در 12:04 ق.ظ.

    عابربانك ها حكايت بسيار دارند و البته در نوع خود پيشرفت زيادي كرده اند !‌ … اخيرا هم عابربانك هاي بانك سامان تراول چك مي دهند
    اما به هر حال عابربانك براي دريافت مبالغ كم است … اگر هم خواستيد مبلغ زياد بگيريد سعي كنيد در ساعت اداري باشد كه اگر مشكلي پيش آمد همان موقع حل شود

  7. ژانویه 26, 2009 در 12:55 ق.ظ.

    باشه. میشمریم. اما اگه کم بود باید چی کار کنیم؟ اگه بانک تعطیل بود! یا اصلا باز هم بود. مگه اونا قبول میکنن که کامپیوتر!!! اشتباه میکنه؟

  8. ژانویه 26, 2009 در 11:54 ق.ظ.

    سلام ، نمي دونم قبول مي کنن يا نه ، ولي مقدار پولي که توي دستگاه گذاشته مي شه و مقدار پولي که از دستگاه گرفته شده معلومه ، اين مي تونه معياري باشه،
    چند وقت پيش توي يکي از شهرستان ها اين اتفاق واسم افتاد که اصلا پول نداد، که با صحبت درست شد کار.
    راستش هميشه تو دلم کسايي که دم ATM پول ميشمردن و مسخره مي کردم، چشم ديگه نمي خندم!!!!

  9. ژانویه 27, 2009 در 4:08 ب.ظ.

    من هیچ وقت نشمردم، خدا می‌دونه چقدر از بانک طلب دارم!

    حالا به ماجرای تو یه داستان واقعی که در مورد خودم پیش اومده رو اضافه کنم:

    توی خودپرداز میدون فاطمی (بانک ملی) سه بار درخواست پول گرفتن کردم که هر سه بار بهم نداد، یه مشکلی بود. بی‌خیال شدم. بعدا فهمیدم که سه تا 40 تومن کم کرده از حسابم!
    چند روز دوییدم تا پولم رو پس دادن!

    • ژانویه 28, 2009 در 9:17 ق.ظ.

      بامدادی : این جریان که دیگه نمک پول گرفتن از بانکه ، برای آقای همسر ماهم این جریان یکبار پیش اومد کلی دوید تا تونست پولش رو پس بگیره.

  10. فوریه 1, 2009 در 4:58 ب.ظ.

    و به همین دلایل من هنوز هیچ‌گونه عابر بانکی ندارم.

    چون حال ندارم بدوم 🙂

  11. فوریه 28, 2011 در 6:57 ب.ظ.

    براى من هم اين اتفاق ديروز افتاد از حسابم كم كرده ولى پولى نداد چكار كنم?

    • مارس 2, 2011 در 9:15 ق.ظ.

      پرینت حساب بانکیتون رو ببرید بهتون بر می گردونند

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

