خانه > انتخابات, بازي وبلاگي, سیاست > رئيس جمهور آينده از انجام چه كارهايي بايد پرهيز كند؟

رئيس جمهور آينده از انجام چه كارهايي بايد پرهيز كند؟

دوست خوب جناب وبلاگ نوشت لطف كرده اند من رو به بازي وبلاگي “از رئیس جمهور آینده انتظار دارید چه کارهایی انجام ندهد؟”دعوت كرده اند.

راستش به نظر من رئيس جمهور آينده بايد اول از همه نبايد تا به قدرت رسيد تمام صحبتها و وعده هاي انتخاباتي را فراموش كند و برود دنبال آنچه دل تنگش مي خواسته و نكرده.

>دوم اينكه مسئوليت ها را بر اساس رابطه و اعتماد نچيند و عوامل مهمتر تخصص و تعهد را از ياد نبرد.

>و آخريني كه به نظر من مي رسد و خيلي هم مهم است عدم دروغ گويي است نبايد به بهاي بالا بردن خود آمارهاي دروغين  را به خورد مردم بدهد.

>من از هركسي كه راي مي دهد دعوت مي كنم اين بازي را انجام بدهد.

دسته‌ها:انتخابات, بازي وبلاگي, سیاست برچسب‌ها:
  1. ژوئن 4, 2009 در 11:53 ب.ظ.

    من هنوز از فکر کاری که قراره بکنم یعنی رای دادن در حال تقلا هستم. فکر می‌کنم رای دادن یک اشتباه تکراری تاریخی است. وقت کردی به وبلاگم سر بزن. در این مورد نوشته‌ام.

  2. ژوئن 6, 2009 در 8:04 ق.ظ.

    کافیست دروغ نگوید. همین!

  3. ژوئن 9, 2009 در 4:44 ب.ظ.

    سلام مریم خانم

    تولدتون رو بهتون تبریک می‌گم. این روزها همه خرداد به دنیا می‌آیند، شما چطور؟

    جدی من دقت کردم چقدر دوست خوب خرداد ماهی دارم. فک کن.

    امیدوارم هر چقدر دوست دارید صحیح و سلامت در کنار آنان که دوست‌شان دارید زندگی شاد و دل‌خواهی داشته باشید.

  4. ژوئن 26, 2009 در 2:56 ب.ظ.

    اینهم رئیس جمهور آینده! خوب شد حالا؟
    جون آریو یه پستی کامنتی چیزی بزار که بدونیم طوریت نشده:(

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

