خانه > سرگرمی, شخصی > یکی دیگه از باباهای خاطرات بچگی هم رفت

یکی دیگه از باباهای خاطرات بچگی هم رفت

کودک که بودم کلی کتاب داشتم، کتابهایی که هنوز هم دوستشان دارم مثل تن تن ، سری تقریبا کاملی از کتاب های کمیک قدیمی ، کل سری داستانهای طلائی، کتابهای ژول ورن که همه و همه از برادران بزرگترم برای من بجا مانده بود و تقریبا اونقدر جذاب بودند که یادم نمیاد در دوران کودکی  بجز چند مورد که تعدادشان به 10 تا هم نمی رسید در خواست خرید کتاب جدیدی کرده باشم، اما همیشه دوست داشتم کتابهای «قصه های خوب برای بچه های خوب» را داشته باشم ، نشاید چون حس می کردم اگر برایم نخرند بچه خوبی نیستم ، خلاصه اینقدر اصرار کردم تا بالاخره کلاس پنجم دبستان صاحب یکیشون شدم ، اونقدر ذوق کرده بودم که هیچ وقت نخوندمش اینم از اون کارهایی که الان هرچی فکر می کنم نمی فهمم چرا شاید چون می ترسیدم معجزه اش از بین بره ، منطق بچه ها چیزی نیست که بشه بعدا روش خیلی فکر کرد. حالا که آقای آذریزدی فوت کرده افسوس بیشتری می خورم که چرا  هیچ وقت هیچی ازش نخوندم اما هنوز هم وقتی اسم «قصه های خوب برای بچه های خوب» تو ذهنم میاد همون جرقه تو چشمام دیده میشه و همون احساس خوب بهم دست میده و بابت این حس ازش ممنونم برای همیشه.

خدایش بیامرزد.

دسته‌ها:سرگرمی, شخصی برچسب‌ها: ,
  1. Hassan Mohammadi Asl
    ژوئیه 13, 2009 در 7:01 ب.ظ.

    خدا رحمتش كنه 😦
    براي منم فقط در حد اسم قشنگ بودن، هفته پيش كه كه گفتن تو بيمارستانه يه دفعه رفتم و همشو يجا خريدم 🙂

  2. ژوئیه 14, 2009 در 10:53 ق.ظ.

    برای من هم یه نوستالوژی بود … خیلی از چیزایی که بلدیم تحت تاثیر همون داستان هاییه که شاید حتی داستان هاش یادمون نمونده باشه، اما واسمون درونی شده

  3. ژوئیه 14, 2009 در 11:20 ق.ظ.

    توی این همه مردن، همین یکی رو دیدی؟

    • ژوئیه 14, 2009 در 11:35 ق.ظ.

      همه را دیدم اما تنها مرگی بود که بدون هراس می تونستم بنویسم دربارش ، شرمندم .

  4. ژوئیه 14, 2009 در 1:34 ب.ظ.

    این متن خیلی زیباتر از یک خاطره از میان داستاهای یک نفر در سالهای دور بود.

    گاهی آدم اونقدر عطش بدست آوردن یک چیزی رو داره که وقتی به دستش میاره دوست نداره بهش دست بزنه .
    شاید تمام بشه

  5. ژوئیه 14, 2009 در 4:58 ب.ظ.

    شاید باور نکنید اما نمی شناختمش تا مرد اسمشو شنیدم،اما خدایش بیامرزد.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

