خانه > سرگرمی > روز جهانی وبلاگ

روز جهانی وبلاگ

Blog Day 2009

امروز روز جهانی وبلاگ نویسی است ، وقتی شما سایتهای خبری را می خوانید صرفا مهارت های نوشتاری خبرنگاران وجود دارد نه شخصیت آنها مگر در مقاله هایشان . اما یک وبلاگنشانگر بخشی از شخصیت نویسنده اش است،افکار و ایده های اورا نشان می دهد. وبلاگ ها را دوست می دارم چون نه تنها با خوندنشون اطلاعاتی درمورد مسائل متفاوت کسب می کنم بلکه برای اینکه در پشت خطوط آن وبلاگ یک آدم جدید می بینم ، یک هویت که می تونم خصوصیات بیشتری رو از انسانیت و طرز فکرهای مختلف توش پیدا کنم . و روابط انسانی بیشتری هرچند محدود با آدمهایی از طیف های گوناگون فرهنگی برقرار کنم.

دوست دارم همه وبلاگ نویسان اونچه را که دوست دارند و فکر می کنند بدون نگرانی همیشه بنویسند.:)

دسته‌ها:سرگرمی برچسب‌ها:
  1. اوت 31, 2009 در 10:45 ق.ظ.

    به کمک وب 2 همه ما قادر شده‌ایم که تولید محتوا کنیم و این یعنی اعلام حضور در دنیایی که انتهایی ندارد. علاقه به خواندن و علاقه به خوانده شدن دلیل اصلی وبخوانی و وبنویسی است. بی‌تردید حرف هایی را که گاهی به خیلی‌ها نمی توانیم بزنیم به وب می‌گوییم تا بشنوند و بخوانند و همدردی کنند و این یعنی آرامش.

  2. سپتامبر 1, 2009 در 8:20 ب.ظ.

    سلام
    ما هم دیروز به این مناسبت مراسم داشتیم، تشریف نیاوردید

  3. سپتامبر 3, 2009 در 12:55 ق.ظ.

    سلام
    من روزهاست که لیست مطالب برتر ورد پرس رو از داشبردم که نگاه میکنم ۱۰ تا مطلب سابت اونجا هست.
    مرورگرم رو عوض کردم. پراکسی سرور مختلف استفاده کردم. اما هنوز هم همونها همونجا هستند. و این ارتباط من رو با وبلاگستان وردپرس قطع کرده.
    میخواستم ببینم برا توهم همینطوره؟
    لطفا جواب رو میل بزن یا اقلا تو وبلاگم بگو
    مرسی

  4. سپتامبر 6, 2009 در 1:43 ب.ظ.

    روزت مبارک 🙂
    به امید روزی که آزادی بیان مثل آزادی نفس کشیدن بدیهی باشه.

  5. سپتامبر 10, 2009 در 11:18 ب.ظ.

    باهاتون موافقم، و من هم آرزو میکنم وبلاگنویسان خوب تعدادشون زیاد بشه، از اون جهت که ما وبلاگ نویس فراوون داریم اما اون وبلاگی که بریم و چیزی ازش گیریمون بیاد کمه، همه یه جور شدن. و این تکرار توی وبلاگ نویسی یه جور داره اونو خراب میکنه.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

