خانه > کوتاه نوشت > ایمان!!

ایمان!!

مرد همسایه بسم الله گویان از خانه خارج شد ، بعد کیسه آشغال را جلوی در خانه همسایه بغلی گذاشت و با امید به روزی خوب که با بنام خدا شروع شده رهسپار کارش شد.

دسته‌ها:کوتاه نوشت
  1. اکتبر 26, 2009 در 4:05 ب.ظ.

    ویدیوی سر بریدن با الله اکبر را دیده‌ای؟!

  2. اکتبر 26, 2009 در 4:55 ب.ظ.

    البته این روزها به برکت سطل های بزرگ شهرداری این مشکلات تا حدی برطرف شده :دی
    ——
    صندوقک : مشکل اینه که حتی زحمت نمی کشند تا اون سطل ها ببرند

  3. اکتبر 26, 2009 در 11:18 ب.ظ.

    جز تاسف چیز دیگری نمی توان گفت.

  4. اکتبر 30, 2009 در 9:38 ب.ظ.

    به!!! دمش گرم… به یاد خدا!
    عالی بود…………..

  5. اکتبر 31, 2009 در 12:26 ب.ظ.

    صندوقک جام!
    اون کار زشت مرد، ربطی به بسم الله گفتنش نداره. بلکه به فرهنگش ربط داره که متاسفانه پایین بوده.
    نمی فهمم چرا عنوانش را گذاشتی «ایمان»؟

    راستی به خاطر کامنتی که گذاشته بودی، باید یه سری به روانشناس بزنم فکر می کنم حق با توئه…ممنونم که حرفت رو زدی.


    ممنون از کامنتتون، راستش اسمش رو ایمان گذاشتم چون واقعا اعتقاد دارم که فرهنگ و مذهب باهم عجینند و اعتقاد دارم که خدا گفته من حق خودم رو می بخشم اما حق دیگران رو نمی بخشم و اعتقاد دارم که ما گاهی خیلی خودمون رو مومن می دونیم درحالیکه براحتی حق و حقوق همسایه ها رو نادیده می گیریم:)

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

