خانه > شخصی > خسته شدم

خسته شدم

خسته شدم از بس که همش خبر بد میاد

خسته شدم از بس خوندم اینو گرفتن، اونو گرفتن ، لازم نیست حتما بشناسیشون تا از این گرفتن ها غمگین بشی !

خسته شدم از بس لرزیدم که نکنه به این جوون به اون جوون حکم گرفتن جونشو بدن.

خسته شدم از بس به هرسایتی خواستم وارد بشم فکر کردم نکنه جرم باشه.

خسته شدم از بس دلم می خواد داد بزنم ، بنویسم ، اعتراض کنم اما جراتشو ندارم.

خسته شدم …..

بابا باور کنید ما ( همه ما) فقط آدمهای معمولی هستیم که می خوایم معمولی زندگی کنیم.

دسته‌ها:شخصی برچسب‌ها:
  1. مارس 7, 2010 در 12:01 ب.ظ.

    مريم عزيز
    سلام
    خوبي عزيزم؟
    خيلي وقته كه سر نزدم.. البته نه تنها به تو. كه به نت كلا سر نمي زنم….
    خسته شدنت طبيعي و منطقيه كه همه مون فكر كنم خسته شديم… حتي كساني كه كاري با كار اين مسائل ندارن هم خسته شدن. فضا يه جورايي سنگين و مرده تر از سابق شده.. خدا به دادمون برسه. ديگه حتي بوي عيد هم نمياد…

  2. مارس 7, 2010 در 2:23 ب.ظ.

    خیلی قشنگ حس من رو بیان کردی. بعضی وقتا حس می کنم به قول بابام «رومون خاک مرده » ریختن.

  3. مارس 7, 2010 در 5:03 ب.ظ.

    خسته شدیم از این همه خبر که اشک ها رو رَوون میکنه و تنمون رو میلرزونه.
    صندوقک جان! چیزی که هست اینه که گویا حق نداریم زندگی ِ معمولی ای داشته باشیم. همین

  4. مارس 7, 2010 در 9:56 ب.ظ.

    مال آدم‌های معمولی هستیم که حق زندگی معمولی نداریم. هیجان زندگی در اوج، کشنده‌تر از ان که تصورش رو بشه کرد!

  5. مارس 7, 2010 در 11:14 ب.ظ.

    ما نیز هم …

  6. مارس 16, 2010 در 1:04 ب.ظ.

    این فقط واسه اینجا نیست.. زندگی تحت امپراطوری ترس، بیشتر جاهای دنیا وجود داره… چین، با یک و نیم میلیارد نفر جمعیت، و کشورهای اسلامی که اونام یک و نیم میلیارد نفر هستند محکوم هستند به زندگی در امپراطوری ترس… که هر روزم پنجه هاش رو بیشتر در زندگی آدم ها فرو می کنه… . تقریباً از هر 3 نفر در دنیا، دو نفرشون هر روزشون رو با ترس و وحشت میگذرونن.
    اما با همه اینا، اگه امکانش بود حاضر بودم برم یه کشور آفرقایی اما جز اون دو نفر نباشم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

