خانه > فیلم, دیالوگ ها > حرف ها – شماره یک

حرف ها – شماره یک

آقای فردریکسن : هی، بیا با هم بازی کنیم . اسم بازیش اینه “ کی می تونه مدت طولانی حرف نزنه؟”

راسل : عالیه! مامانم هم عاشق این بازیه .

راسل : اما من می خوام کمک کنم!

آقای فردریکسن : برای من کمک تو مهم نیست، سلامت تو مهمه.

الی نوجوان : ( به کارل نوجوان) تو خیلی حرف نمی زنی.

(مکث)

الی جوان : ازت خوشم میاد.

کارتون UP

دسته‌ها:فیلم, دیالوگ ها برچسب‌ها:
  1. آوریل 5, 2010 در 11:39 ق.ظ.

    یکی از بهترین انیمیشن هایی که دیدم … علی بود. خوب و دوست داشتنی. پر از احساس های مختلف.
    و شما هم دیالوگ های خوبش رو سوا کردین 🙂 برای مایی که دوباره لحظه های خوب سریال رو از سر بگذرونیم و دوره کنیمش. ممنون 🙂

    • آوریل 5, 2010 در 12:40 ب.ظ.

      خواهش می کنم لطف دارید.

  2. آوریل 5, 2010 در 12:20 ب.ظ.

    من كيفيت بلو ري اينرو گيرآوردم و شاهكار بود، فقط اون اول فيلم با مردن الي آدم دپرس مي شه!

    • آوریل 5, 2010 در 12:39 ب.ظ.

      اول لایک برای بلو ری ، بعدش هم دقیقا فقط مردن الی کلی دپرس کننده است.

  3. آوریل 5, 2010 در 8:50 ب.ظ.

    خب من متاسفانه ندیده‌ام اونو ولی این که در اسکار مطرح شده لابد چیز بسیار جالبی باید باشه.

  4. آوریل 6, 2010 در 9:48 ق.ظ.

    مرسی از یادآوری!
    UP انیمشن خوبی بود.

  5. آوریل 9, 2010 در 9:30 ق.ظ.

    محشره محشر

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

