خانه > فرهنگی, اجتماع, شخصی > روز مادر و زن الان روز من نيست!

روز مادر و زن الان روز من نيست!

آنطور كه تقويم ميگويد  امروز روز مادر و روز زن است، اما در سرزمين من، امروز روز همه زنها و مادران نيست، زيرا دولتمردان سرزمين من همه زنان را زن نمي‌دانند.

از نظر آنها تعريفي كه براي يك زن وجود دارد، با تعريفي كه من از خودم بعنوان يك زن دارم، فرسنگ‌ها فاصله دارد.

بنابراين امروز براي من از ديد آنها تبريكي وجود ندارد.

دوست دارم روزي برسد كه من را آنچه هستم و دوست دارم باشم، ببيند و آن زمان به من زن بگويند و به من شادباش بگويند.

با همه اينها من اين روز را به همه زنان و مادران سرزمينم تبريك مي‌گويم، چه آنانيكه اين درك نادرست ناقص از زن بودن را، چه به اجبار، چه به اختيار پذيرفته‌اند، چه آناني كه زيبايي زن بودن و قدرت زن بودن خود را پيدا كرده‌اند.

دسته‌ها:فرهنگی, اجتماع, شخصی برچسب‌ها:
  1. ژوئن 3, 2010 در 11:43 ق.ظ.

    تبریک 🙂

  2. ژوئن 3, 2010 در 2:24 ب.ظ.

    این روز رو شادباش میگم بهتون 🙂

  3. ژوئن 3, 2010 در 8:16 ب.ظ.

    به هر حال مباركه.

    اين تعبير و ديدگاه خودت رو اونطور كه توى ذهنت دارى ميتونى تشريح كنى؟ يا خيلى شخصيه؟

  4. ژوئن 3, 2010 در 10:47 ب.ظ.

    بهانه‌ای برای تبریک، با هر نیتی!

  5. ژوئن 4, 2010 در 9:29 ق.ظ.

    نوشته قشنگی بود.
    میفهمم.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

