خانه > شخصی > من همینجا می‌مانم و می‌نویسم

من همینجا می‌مانم و می‌نویسم

وبلاگ می‌نویسم که خوانده شوم، اگر شده دو نفر هم بغیر از خودم بخوانند کافی است، اما دوست دارم خوانده شودم ، اگر اینطور نبود که توی همان دفترخاطرات سالهای تینیجری‌ام می‌نوشتم.

اما الان حتی اگر بخاطر این درد همه‌گیر ف که گریبان کل وردپرس و وبلاگ‌هایش را گرفته ( حالا چرا و به چه سلیقه و دلیلی باشد، بماند) هیچ کس دیگر نخواندم ، بازهم از اینجا نخواهم رفت.

خسته شدم از این همه زور و اجبار و نکن و بکن.

حجاب اجباری، زشتی اجباری، دروغ اجباری… شرمنده این یکیو دیگه زیر بارش نمیرم.

جایی که خودم دلم می‌خواهد می‌نویسم ، نه جایی که شما دلتان می‌خواهد.

 

 

دسته‌ها:شخصی
  1. ژوئن 22, 2010 در 1:40 ب.ظ.

    درود بر شما، درود. بمانید و بنویسید. این فشارها برای نماندن است و ننوشتن. شما بمانید و بنویسید.

  2. ژوئن 22, 2010 در 1:45 ب.ظ.

    لایک ؛ عالی ه : ) بیا حالا وبلاگ شخصی ش کنیم : ) خودم کمک ت میکنما : )
    اما عالیه ؛ موافقم باهات : ) کار ِ خیلی خیلی خوبیه : )

    • ژوئن 23, 2010 در 8:52 ق.ظ.

      ممنون داود جان حتما در آینده 🙂

  3. ژوئن 22, 2010 در 3:20 ب.ظ.

    این حرکتت را می ستایم، امیدوارم چراغ وبلاگت خاموش نشود!
    پایدار باشی

  4. ژوئن 22, 2010 در 9:51 ب.ظ.

    خدا پشت و پناهتون 😉
    دیگه بازیچه شدن هم اندازه داره. می مونیم و سعی میکنیم تا جایی که میشه باشیم 🙂
    برای دل خودتون هم اگه باشه، ادامه میدین؟ همینه! درستش هم همینه… خونده هم میشین!!! چون پست ها عالی هستن.

    • ژوئن 23, 2010 در 8:50 ق.ظ.

      از لطفتون سپاسگزارم 🙂

  5. ژوئن 22, 2010 در 11:11 ب.ظ.

    توهم فیلتری صندوقک؟
    پس بدون فیلتر شکن هرگز تو وبلاگت پست ننویس. همینطورهم سعی کن بدون فیلترشکن باسه‌ی کسی کامنت نگذاری. وگرنه میان سراغ آدم. اونوقت دیگه ممکنه زندگی برامون به پایان برسه.

    • ژوئن 23, 2010 در 8:52 ق.ظ.

      آریو الان کل وبلاگهای وردپرس اینطوری شده، فرقی نمی که، از بیخ و بن زده‌اند

  6. ژوئن 23, 2010 در 10:15 ق.ظ.

    چه جالب 🙂 من از توی گوگل ریدر تونستم بیام اینجا!

    عین یه تونل زیرزمینی از پشت حصار به داخل 🙂

    احساس جالبیه!

    هرجا که بنویسی حتی توی کتابچه‌های قفل دار تین‌ایجری بالاخره یه راهی بهش پیدا می‌شود! پس بنویس 😉

  7. ژوئن 23, 2010 در 10:16 ق.ظ.

    عجب! انگار آهت خیلی زود گرفت! انگار در وردپرس کلا باز شده!!

  8. ژوئن 23, 2010 در 10:25 ق.ظ.

    تو 5D Mark II داشتی؟ فریم ور جدید رو نصب کردی؟ حالا میشه باش فول اچ دی فیلم گرفت

    • ژوئن 23, 2010 در 10:32 ق.ظ.

      سلام نه من مارک تو ندارم مال من فایو دی معمولیه 😦

  9. ژوئن 23, 2010 در 10:57 ق.ظ.

    موافقم. باید بمانیم وهمینجا بنویسیم!

    • ژوئن 23, 2010 در 11:11 ق.ظ.

      مرسی 🙂 امروز که باز شده اما اکگر بازهم ببندند بازهم ماندن بهترین است 🙂

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

