خانه > اجتماع > علی مهین ترابی آزاد شد

علی مهین ترابی آزاد شد

«علی مهین ترابی آزاد شد»

این خبر آنقدر خوشحالی درخود دارد که چیزی اضافه تری نمی‌توان گفت.

به امید روزی که نیازی نباشد برای اعدام نوجوانان نگران باشیم.

دسته‌ها:اجتماع
  1. ژوئیه 22, 2010 در 9:29 ق.ظ.

    خوشحالم. واقعا امیدوارم که اولا هیچ نوجوانی توی شرایطی قرار نگیره که خواسته یا ناخواسته متهم به قتل بشه و
    درثانی هیچ کس دیگه به اعدام محکوم نشه.

  2. ژوئیه 22, 2010 در 11:30 ق.ظ.

    ببخشید از اینکه اینها رو می‌نویسم، نظر منه:

    من این شخص رو از نزدیک نمی‌شناسم و علت محکومیتش رو اما من می‌گم تمام بزرگسالانی که هزار جرم و جنایت رو مرتکب می‌شن روزی طفلان معصومی بودند و روزی نوجوان.

    اون به نظر من مرد بالغ 17ساله‌ای که با کارد کند یه خونواده رو سلاخی می‌کنه از نظر من قطعا باید اعدام بشه. چون به هیچ منطقی نمی‌شه گفت این طفل معصوم نادونیه. اون جوانی که پیش چشم صدهزار نفر نشست وسط یه میدون شلوغ نشست روی سینه یکی حالا فرضا مثل خودش و چشمش رو با چاقو از کاسه در آورد رو نمی‌شه فرستاد دارالتأدیب تا توی کلاسها شرکت کنه به این علت که سنش هنوز نرسیده به وقتش.

    بعضیا می‌گن اعدام کلا نباید انجام بشه اما نظر من اینه که اونکه می‌مونه و سالی چند نفر رو بی‌جون می‌کنه نباید بمونه.

    کسانی هستند که آفت اجتماع هستند. اگه این کار کلا کار خوبی نبود از طرف خالق دستور نابود کردن افرادی که جرمهای بسیار سنگین رو مرتکب می‌شند نمی‌رسید.

    کسانی هستند که می‌گن دین درست نیست کسانی هستند که می‌گن دین خوبه اما فقط احکام لطیف و اونایی که به سلیقه‌شون درسته رو عمل کنیم اما من می‌گم اگه ما معتقدیم باید به همه قواعدش گردن بذاریم.

    نمی‌خوام بگم همه اونهایی که الآن محکوم می‌شن واقعا باید اعدام شن اما نظرم اینه که کلا نمی‌شه گفت زیر سن نباید اعدام شن. کی می‌تونه بگه کدوم سنه که از اون به بعدش طرف فهمیده قبلش نفهمیده و جرم کرده؟

    ببخشید من آدم خشنی نیستم اما نظرم در مورد قاتل و جانی یه کم خشنه….

    • ژوئیه 22, 2010 در 11:33 ق.ظ.

      نمونه زیاد دارم، دیدم و شنیدم. نمونه‌هایی که هر صاحب شعوری اگه خبر بشه مغزش سوت می‌کشه. خفاش شب رو یادته؟ کسی بود که زن و شوهرها رو می‌گرفت و ….. بماند. واقعا نه می‌شه گفت نه شنید.

      • ژوئیه 22, 2010 در 11:38 ق.ظ.

        دوست خوبم حرفت رو قبول دارم اما نه برای کسی که عواقب کارش اون لحظه به چشمش نمیاد نه برای نوجوونی که درک درستی از اونچه با اینکار به سرش و سر خونواده طرف میاد نداره. مهم اون سن عقل هست و اینکه آدم بدونه داره چیگار میکنه تا براش مجازات بشه

  3. ژوئیه 27, 2010 در 3:28 ب.ظ.

    خداروشکر

  4. ژوئیه 27, 2010 در 7:56 ب.ظ.

    آقا ما نیستیم صندوقک آپ نمی‌شه 😦

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

