خانه > فرهنگی, شخصی > استاد بیمهری ما را ببخش

استاد بیمهری ما را ببخش

خواننده عاشقانه‌هایم ، استاد بزرگی که تمام کودکیم تا الان هرکس می‌خواست و می خواهد سرکیفم بیاورد «جان مریم» تورا برایم می‌گذارد.

بازهم گذاشتیم بروی تا یادمان بیاید از تو بنویسیم ، مدتها بود در بستر بیماری بودی ، بجز اندکی از بامرامان کسی از تو ننوشت ، اما الان به هر جای این وبلاگستان سر بزنی پر است از خداحافظیهای پر سوز و گداز ، پر است از یادها و خاطره ها با آهنگهای جاودان تو.

من هم مثل خیلی های دیگر اینقدر شعور و وجدان نداشتم که به پاس تمام لحظات خوبی که فقط و فقط همین یک آهنگ برای تمام زندگیم، به من بخشیده است، در زمان بیماریت به تو سری بزنم و یا حداقل از تو بنویسم و یادی کنم ، و حالا که رفتی مانده ام با تمام بار غصه اینکه هیچ وقت در کنسرتی از تو شرکت نکردم که فریاد بکشم ، با دل من و خیلی های دیگر چه کردی. مانده ام با کوهی از عذاب وجدان که چرا آنموقع باید هیچ وقت از تو نگفتم و ننوشتم . و حالا مثل آن دیگران چاره ای ندارم جز این سوز و گداز.

استاد این بیمهری همیشگی را بر ما ببخش .

دسته‌ها:فرهنگی, شخصی برچسب‌ها:
  1. اوت 1, 2010 در 2:41 ب.ظ.

    خدايش ببخشايد

  2. اوت 1, 2010 در 3:27 ب.ظ.

    راستش منم توی این حس با تو مشترکم اما من و خیلی از بچه های شهرستان نشین این فرصت برایمان محیا نبوده.

  3. اوت 1, 2010 در 6:28 ب.ظ.

    استادی که همیشه صدایش برایم پر از خاطرات است. صدایی ماندگار که فراموش شدنی نیست. سی دی ها راهنوز دم دست دارم و چند روز یکبار گوش میدهمشان… نمیشود از آن صدا، از آن حسی که موج میزند در کلام، دل کند…
    استاد محمّد نوری…

  4. دختر نارنج و ترنج
    اوت 2, 2010 در 9:16 ق.ظ.

    من هم خیلی خیلی با آهنگ هاشون خاطره دارم.. متاسفم برای از دست دادن این صداهایی که هرگز جانشین ندارن…

  5. اوت 2, 2010 در 2:59 ب.ظ.

    ):

  6. اوت 2, 2010 در 10:59 ب.ظ.

    روحش شاد!

  7. اوت 3, 2010 در 2:24 ب.ظ.

    😦

  8. اوت 4, 2010 در 4:09 ب.ظ.

    روحش شاد

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

