خانه > فرهنگی, تکنولوژی, روزهای خاص, سرگرمی > پنج وبلاگ براي روز جهاني وبلاگ 2010

پنج وبلاگ براي روز جهاني وبلاگ 2010

Blog Day 2010

امروز سي و يك آگوست است ، روز وبلاگ، بهمين مناسبت بايد پنج وبلاگ معرفي بشه، بعضي از اين وبلاگها را من تازه(در يكسال گذشته) باهاشون اشنا شده‌ام. و احتمالا آنقدر معروف هستند كه نيازي به معرفي نداشته باشند، اما فرض را بر اين مي‌گيرم كه شايد كسي هم باشد كه آنها را نشناسد. و برخي ديگر را هم سالهاست مي‌شناسم اما فكر مي كنم بايد معرفي شوند.

1- مجمع ديوانگان

اين وبلاگ به‌نظر من يكي از منطقي‌ترين و معدودترين و بهترين وبلاگهايي است كه بعد از اتفاقات سال گذشته انتخابات به تحليل مسائل پرداخت . نويسنده آن اكثرا بدور از احساسات پرشور و بعضا آنقدر هيجاني كه بجاي سازنده بودن اكثرا مخرب هستند هميشه از ديد عقل نه احساس و با ريزبيني جزئيات را دنبال كرده است. جداي از سياست وقتي از صحنه نمايش هم مي‌نويسد ، نوشته‌هايش بسيار خواندني است.

2- عاقلانه

اين وبلاگ را هم دوست دارم ، هرچند دير به دير مي نويسد اما بسيار دلنشين و قابل‌لمس

3- شاه آمفاكتوس سوم

ادبيات منحصر بفرد و استعاره‌هاي پنهان در اشعار و نوشته‌هاي اين دوست قديمي را هم نبايد هرگز از دست داد.

4- ذهن زيبا

هميشه پشت نوشته‌هاي اين هميشه دوست هم ردي از احساس و اخلاق ديده مي‌شود علاوه براينكه بسيار زيبا مي‌نويسد. فقط افسوس كه هنوز خوراك ندارد.

5- متغير

اين دوست و همدانشگاهي قديمي هم بسيار بسيار خوب در پس عباراتي كوتاه به مطالبي اشاره مي‌كند كه براي فهم آنچه درونش هست بايد كمي درنگ كرد.

.

  1. اوت 31, 2010 در 4:00 ب.ظ.

    ممنون مریم جون، ممنونم از اطلاع رسانی خوبت مثل همیشه.

    • سپتامبر 1, 2010 در 3:08 ب.ظ.

      خواهش مي كنم عزيزم 🙂

  2. اوت 31, 2010 در 4:40 ب.ظ.

    مرسی بابت این وبلاگ‌های خوب 🙂

    • سپتامبر 1, 2010 در 3:08 ب.ظ.

      خوشحالم دوست داشتيد 🙂

  3. سپیده
    اوت 31, 2010 در 4:55 ب.ظ.

    خیلی خوب بود 🙂

  4. سپتامبر 1, 2010 در 10:55 ق.ظ.

    بسیار زیبا بودن. ممنون از معرفی‌تون! مشترکشون شدم.

  5. سپتامبر 1, 2010 در 4:54 ب.ظ.

    سلام
    نشانی خوراک ذهن زیبا:
    http://zehneziba.blogsky.com/rss.bs

  6. سپتامبر 5, 2010 در 12:51 ب.ظ.

    من به جز شاه امفاکتوس هیچکدوم رو ندیده بودم.
    مرسی از معرفیشون.
    و اینکه بهشون حسودیم شد. :»> البته تو جدی نگیر. 😀

  7. سپتامبر 5, 2010 در 2:27 ب.ظ.

    دلیل قرار دادن این 5 وب چی بوده
    یعنی بر چه معیاری انتخاب شدن

  8. سپتامبر 5, 2010 در 2:29 ب.ظ.

    ممنونم دوست عزیز، امیدوارم بتونم بیشتر و تندتند بروز کنم

  9. سپتامبر 12, 2010 در 11:29 ب.ظ.

    ممنونم ازینکه منو معروفتر از اونیکه هستم میشناسی.
    توی دلنوشته ها به یه بازی دعوتت کردم. دوست دارم که شرکت کنی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

