خانه > گزین گاه, تکنولوژی > گزین‌گاه

گزین‌گاه

هیرادبلاگ

وب نوشت‌های محمد حسین ربیعی و امین اشکوری

این دو نویسنده جوان در  این وبلاگ خوب آی تی و تکنولوژی ، مطالب کاربردی و جالبی را انتخاب و ارائه می‌کنند.خوراک وبلاگ  را می‌توانید از اینجا مشترک شوید.

The Coach
نوشته های امیر مهرانی درباره مهارتهای شغلی، سبک کار و شیوه های موفقیت

جزو مفیدترین وبلاگهایی است که اینروزها می‌خوانم و خوراکش را می‌توانید از اینجا مشترک شوید ، و شدیدا توصیه می‌کنم که مطالبی را هم که ایشان در گوگل ریدر به اشتراک می‎‌گذارند دنبال نمایید.

گزاره‌ ها

يادداشت‌های علی نعمتی شهاب درباره‌ي مديريت، آي‌تي و زندگي

نوشته های ایشون هم اطلاعات بسیار خوبی در زمینه‌های مدیریتی میدهد که به نظر من دانستن اونها برای همه علی‌الخصوص مهندسان بسیار مفید است. خوراک وبلاگ را از این آدرس مشترک شوید

  1. اکتبر 18, 2010 در 4:56 ب.ظ.

    ممنونم مریم عزیز… همیشه بهترین وبلاگ ها رو از طریق تو پیدا کردم. متشکرم ازت…

  2. اکتبر 25, 2010 در 10:02 ب.ظ.

    بسیار بسیار ممنون 🙂
    اضافه شدن و استفاده خواهیم کرد از پیشنهادهای عالی شما

  3. نوامبر 6, 2010 در 2:39 ب.ظ.

    واو! من اینو تازه دیدم!
    اردویسور جان شرمنده کردی، ممنون بابت معرفی
    موفق و پیروز باشید

  4. دسامبر 24, 2010 در 10:37 ب.ظ.

    سلام
    من این مطلب رو تازه دیدم. ممنون بابت معرفی. خوشحالم که مطالبم مفید بوده.

    • دسامبر 27, 2010 در 12:03 ب.ظ.

      خواهش می‌کنم، ممنون از شما برای همه مطالب خوبتون

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

