خانه > شخصی > اينجا را نمي‌خواهم!

اينجا را نمي‌خواهم!

خياباني را نمي خواهم كه در آن دخترك بسادگي به ماشين‌ها و راننده‌هايش قيمت مي‌دهد و من حتي بايد قبل از خارج شدن از خانه و ورود به آن دوطرفش را نگاه كنم، نكند گشت ارشاد باشد.

شهري را نمي‌خواهم كه در خيابانهايش به من چشم يك مجرم نگاه مي‌كنند چون سياه نمي پوشم .

كشوري را نمي‌خواهم كه مي‌خواهد به هزار زور من را در خانه بكند و دزدان و متجاوزان را آزاد بگذارد.

نمي‌توانم براي درست كردنش كاري كنم، پس تركش مي‌كنم. حداقل اگر هرگوشه دنيا هر سختي داشته باشد، دلم خوش است كه مملكتم نيست كه بپرسم چرا در مملكت خودم غريبم.

دسته‌ها:شخصی
  1. ژوئیه 10, 2011 در 11:01 ب.ظ.

    دلتنگی‌ها. درد بی‌درمان غربت در عین حضور.

  2. ژوئیه 12, 2011 در 9:03 ق.ظ.

    با این برخوردی که میکنن، با اون برخوردی که باید بکنن و نمیکنن، با هزار تا باید و نبایدی که وجود داره، طاقت و صبر آدم هم تموم میشه…
    تا یه جایی میشه دووم آورد، بعدش آدم دیگه میبُره.

  3. ژوئیه 22, 2011 در 6:24 ب.ظ.

    موفق باشی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

