خانه > Uncategorized > سال نو مبارک

سال نو مبارک

ژانویه 1, 2015 بیان دیدگاه Go to comments

از پنجره بیرون رو نگاه می کنم. یه سری خونه ها آتیش بازیهای کوچیک دارن مثل همونایی که ما تو چارشنبه سوری داریم.

فکر میکنم الان که سال نو ما نیست. من باید خوشحال باشم یا نه؟ الان دوبار در سال، سال نو دارم؟ نه، هنوز زوده . حسی ندارم فقط برام مثل این میمونه که به جشن تولد دختر همسایه نگاه کنم و براش خوشحال باشم.

 با اینحال دوشنبه میرم سرکار و به همه سال نو مبارکی میگم بعد توضیح میدم که سال نو ما یه وقت دیگه است. اینطوری هنوز فقط به یجا تعلق

دارم. اما سال بعد و سالهای بعد چی ؟ اگه یروزی بچه ای باشه چی؟ برای اون دیگه فقط الانه که سال نوئه نه اول فروردین قشنگ ما

اینهم از افکار مالیخولیایی آخر سال ما، سال نو اونا یا ما در خانه جدید مبارک

دسته‌ها:Uncategorized
  1. ژانویه 2, 2015 در 1:00 ق.ظ.

    حس عجیبیه. بالاخره عید هست یا نه. ولی خب عید واقعی نوروزه. نذارید فرزند آیندتون نوروز رو از یاد ببره

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

