خانه > سرگرمی > گزین گاه

گزین گاه

سلام

این دو سایت رو در وبلاگ دوستان دیدم به نظرم خیلی جالب اومدند.

1- http://rele.ir/

«رله» (rele.ir) کمک می‌کند تا افراد کارهایی را که همیشه در پی انجام آن بودند به نتیجه برسانند. «رله» به کاربران این امکان را می‌دهد که راحت‌تر کارهای گروهی خود را ساماندهی و راه‌اندازی کنند.

منبع : بامدادی

2- http://www.hellarity.net

این سایت تست های بسیار جالبی داره ، من اصولا از تست اینترنی همیشه خوشم اومده و استقبال کردم بخصوص از نوع غیر متعارفش

منبع : یکی از همین آرش ها

دسته‌ها:سرگرمی برچسب‌ها:
  1. آوریل 9, 2008 در 5:54 ب.ظ.

    🙂

    با این‌که من فقط توی لینک‌دونی در مورد وب‌گاه «رله» نوشته بودم شما من رو به عنوان منبع معرفی کردی.

    من البته همچین انتظاری نداشتم ولی نمی‌تونم تشکر نکنم.

    ممنون 🙂


    در هر صورت من تو سایت شما این وبگاه رو دیدم پس منبع اون میشه شما 🙂

  2. آوریل 9, 2008 در 7:23 ب.ظ.

    ای خواهر

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

