خانه > فرهنگی, ملی > سال نو مبارک

سال نو مبارک

بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک

شاخه‌های شسته، باران خورده، پاک

آسمان آبی و ابر سپید

برگهای سبز بید

عطر نرگس، رقص باد

نغمه شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

خوش به حال چشمه ‌ها و دشتها

خوش به حال دانه‌ها و سبزه‌ها

خوش به حال غنچه‌های نیمه‌باز

خوش به حال دختر میخک که می خندد به ناز

خوش به حال جام لبریز از شراب

خوش به حال آفتاب

ای دل من گرچه در این روزگار

جامه رنگین نمی‌ پوشی بکام

باده رنگین نمی ‌بینی به جام

نقل و سبزه در میان سفره نیست

جامت از آن می که می ‌باید تهی است

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ

هفت رنگش می‌شود هفتاد رنگ

«فریدون مشیری »

آرزو دارم در سال جدید شادی ها را بیشتر ببینیم و غم ها را تلنگری کوچک برای اینکه بدانیم باید برای شادیها شکر گذار باشیم.

آرزو دارم در سال جدید همدیگر را محترمانه تر ببینیم و هر زمان قدمی برمیداریم به این فکر کنیم اگر دیگران آن قدم را بر می داشتند آیا دوست می داشتیم؟

آرزو دارم در سال جدید دروغ نگوییم که ایرانمان زیبا شود.

سال نو مبارک

دسته‌ها:فرهنگی, ملی برچسب‌ها:
  1. مارس 29, 2009 در 11:30 ق.ظ.

    سال نو شما هم مبارک مریم دوست داشتنی و عزیز … بهترین، رنگی ترین و به یاد ماندنی ترین خاطره ها رو برات آرزو دارم

  2. مارس 29, 2009 در 2:34 ب.ظ.

    سلام
    سال نو شما هم مبارك !
    آرزوهاي شما خواسته ها و آرزوهاي ما نيز هست
    به اميد آنكه سال 88 سالي بهتر، پربارتر و زيباتر باشد.

  3. پ.نون
    مارس 29, 2009 در 3:28 ب.ظ.

    سلام. مبارکه. من هم آرزو دارم، آرزو دارم، آرزو دارم. 🙂

  4. مارس 29, 2009 در 4:50 ب.ظ.

    سال نو شما هم مبارکه. من هم بهترین آرزوها رو برای شما و بقیه دوستان دارم.

  5. مارس 30, 2009 در 4:45 ق.ظ.

    سلام؛
    خوش برگشتید، سال نو و روز نو برشما هم مبارک،
    امیدوارم از طراوت این بهار نه تنها در این ایام، بلکه در تمامی طول سال بهره‌ی کافی و لذت وافی در نصیب داشته باشید
    کانون زندگیتون همواره گرم و صمیمی، پاینده باشید و پیروز

    ما که به یاد شما بودیم موقع سال تحویل:
    http://bit.ly/ZqnhU

  6. آزادو
    آوریل 1, 2009 در 7:34 ق.ظ.

    روزگارت خوش و دلت آروم باشه صندوقک جان! سال نو مبارک!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

