خانه > IT > بررسی امن بودن یک وبسایت

بررسی امن بودن یک وبسایت

ژانویه 11, 2010 بیان دیدگاه Go to comments

امروزه با گسترش اینترنت و افزایش روز افزون استفاده از آن ، راه های سو استفاده نیز بیشتر شده است، و اگر مراقب نباشید امکان دارد خسارات جبران ناپذیری به حیثیت شما یا حتی مال شما وارد شود.

به همت دوستان آنتی ویروس نویس وب سرویس هایی مهیا شده است که می توان آدرس یک وبسایت ناآشنا را قبل از ورودبه آنها بدهید تا خیالتان راحت شود که خطری پشت درهای بسته سایت شما را تهدید نمی کند.

Blacklist Doctor کافی است آدرس سایت را در جایی که برای این منظور تعبیه شده وارد کرده و آسوده منتظر بمانید تا خطرات احتمالی به شما گوشزد شود

LinkScanner Online در اینجا هم باید آدرس سایت را وارد کنید فقط برای اثبات خودتان قبلا باید کد دیده شده را نیز وارد کنید 🙂

Safeweb Norton این دیگه نورتونه و هیچی حالیش نیست ، راحت میشه بهش اعتماد کرد

McAfee SiteAdvisor مک آفی یک نرم افزار به شما پیشنهاد می دهد که می توانید دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

WOT: Web of Trust این ابزار هم یک سیستم نمره دهی برای سایتهایی که جستجو می کنید و می یابید استفاده می کند .

برای اطلاعات بیشتر مراجعه به این لینکها هم توصیه می شود 🙂

How to Check if a URL is Safe

Norton Safe web

MaAfee Site advisor

WOT: Web of Trust

  1. ژانویه 11, 2010 در 12:59 ب.ظ.

    مرسی از بابت این پست مفید.

  2. امین
    ژانویه 11, 2010 در 1:39 ب.ظ.

    منم که خودتون میدونید چون عشق گوگل دارم و از فایرفاکس دل کندمو اومدم سمت کروم از WOT استفاده میکنم و مجبورم بهش اعتماد کنم دیگه. 
    بابت سایتهای معرفی شده ممنون.

    • ژانویه 12, 2010 در 8:28 ق.ظ.

      ممنون از نظرتون :)من راستش از اونجایی که هنوز فایرفاکسی هستم از مک آفی استفاده می کنم مثل یک اکتنشن میشینه و راستش راحته 🙂

  3. ژانویه 11, 2010 در 7:50 ب.ظ.

    سلام خانومی
    دستت واقعا درد نکنه. اینجور پست هات خیلی به من کمک می کنه.. مثل اون یکی که برنامه های یادآور برای زیاد پای کامپیوتر نشین ها بود. مرسی….

    • ژانویه 12, 2010 در 8:38 ق.ظ.

      خواهش می کنم خوشحالم بدردت خورد خانومی 🙂

  4. ژانویه 11, 2010 در 10:10 ب.ظ.

    ممنون خیلی خوب بود.

    • ژانویه 12, 2010 در 8:41 ق.ظ.

      خواهش می کنم، خوشحالم به دردتون خورد 🙂

  5. ژانویه 12, 2010 در 1:21 ب.ظ.

    مرسی از توصیه هاتون!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

