خانه > کتابخونه > معرفی کتاب : سفر در اتاق کتابت

معرفی کتاب : سفر در اتاق کتابت

ژانویه 20, 2012 بیان دیدگاه Go to comments

سفر در اتاق کتابت مثل بیشتر کارهای استر پر از توهم و تخیل است . قهرمانی که در توهمات خودش دائم بدنبال یافتن حقیقت است و دامنه تخیلاتش به آدم های زندگیش کشیده شده اند. فضای داستان های استر تا جایی که من آنها را خوانده‌ام‌، پر است از توهم، اسارتی که خود از این توهمات نشات می گیرد و نظراتی که همیشه اعمال می شود و قهرمانانی که نظم و ترتیب معمولا یکی از خصوصیات ذاتی آنهاست. سفر در اتاق کتابت هم همه این مولفه ها را درخود دارد. اگر داستانهای دیگر پل استر را خوانده اید و لذت برده اید این کتاب کوچک را هم دوست خواهید داشت. و اگر تا بحال کتابی از این نویسنده نخوانده اید، کتاب خوبی برای شروع است چون کوتاه است.

پ.ن : من همین ترجمه یعنی ترجمه آقای احسان نوروزی را خواندم و راضی هم بودم، کم و کاستیهایی داشت ، اما در کل روان بود.

  1. ژانویه 20, 2012 در 9:44 ب.ظ.

    مرسی از معرفی. می‌خونمش

  2. ژانویه 23, 2012 در 2:39 ب.ظ.

    من جزو گروه دوم هستم :دی اضفه شد به لیست خرید 🙂
    ممنون از معرفی.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

