خانه > شخصی > دل نوشت – پارمیدای من تولدت مبارک

دل نوشت – پارمیدای من تولدت مبارک

امروز تولد برادر زاده منه ، دختر کوچولویی که الان فرسنگها  از من دوره ، دو سال و نیمش بود که رفت . تا اینجا بود هیچ وقت اصولا من رو به عنوان یک بزرگتر به رسمیت نشناخت ، همیشه براش یک همبازی بودم ، به نظرش یک بچه کمی بزرگتر می اومدم ، باهام کل کل می کرد ، لج می کرد و …. اما خب یادم نمیره که یکدفعه وقتی با یک نفر غریبه دعوام شد در عین کوچکی اونو دعوا کرد گفت : اه چرا عمه منو اذیت می کنی ، می زنمت ها! هیکل اون طرف در مقایسه با پارمیدا مثل فیل و فنجون بود ، اما الان می دونم بیشتر از یک اسمی که مامان باباش براش تکرار می کنند نیستم اصولادیگه تصویری از من نداره .

نمی دونم چرا اینجا دارم براش می نویسم ، شاید چون دوست دارم اگر یک روز بزرگ شد و هنوز پیشش نبودم بدونه چقدر همیشه و همیشه و همیشه دوستش داشتم .

پارمیدای من شیرین ترین سالهای عمرت رو دور بودی اما امیدوارم این دوری یه روز برات خیلی خوب باشه . تولدت مبارک کوچولوی ناز من

دسته‌ها:شخصی
  1. اکتبر 28, 2008 در 11:43 ق.ظ.

    اميدوارم هميشه سلامت و شاد باشه 🙂

  2. اکتبر 28, 2008 در 3:24 ب.ظ.

    مبارکه. چه عمه مهربونی داره که اینهمه به یادشه!!

  3. اکتبر 28, 2008 در 8:53 ب.ظ.

    تولدش مبارك- اميدوارم بزودي با شادي فراوان كنار هم باشيد. البته قول بده اون موقع حداقل وبلاگ ما رو بخوني
    دلتنگم نباشي

  4. اکتبر 28, 2008 در 9:38 ب.ظ.

    هههههههههه!
    منم عممو خیلی دوس دارم:D

  5. اکتبر 28, 2008 در 9:53 ب.ظ.

    مبارکه 🙂
    خیلی مهربونید شما

  6. اکتبر 29, 2008 در 10:36 ق.ظ.

    آخی:)
    صندوقک جان تفلدش مبارک مشخصه خیلی دلتنگ شی:-*

  7. اکتبر 29, 2008 در 11:34 ق.ظ.

    سلام,
    امید که هر کجا هست سالم و تندرست باشد.

    بدرود.

  8. اکتبر 30, 2008 در 2:31 ق.ظ.

    تبریک.

  9. اکتبر 30, 2008 در 3:11 ب.ظ.

    نوشته ات خیلی حس و حال عجیبی برام داشت. خیلی برام آشنا بود. شاید یه جورایی خودم نوشته بودم.
    من هم تبریک میگم. شاید که یک روزی کامنت ها رو هم بخونه!!!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

