خانه > شخصی > کمی روزمرگی

کمی روزمرگی

سپتامبر 6, 2008 بیان دیدگاه Go to comments

1

.ماه رمضان هم آمد ، این ماه را دوست دارم ، همیشه تو این ماه حس می کنم راحت تر می توانم با خدا صحبت کنم ، از طرف دیگر آن را نوعی تقویت اراده می دانم ، نمی توانید هرکاری دوست داشتید بکنید ، اگر از دست کسی ناراحت شدید نمی توانید براحتی پشت سرش بد و بیراه بگویید ، نمی توانید راه بروید و هرکه و هرچه را هرجور دوست داشتید نگاه کنید. نمی توانید هروقت دلتان خواست و هرچه دلتان خواست بخورید . این را دوست دارم یاد می گیریم کمی خوددار باشیم .

2

تغییر همیشه سخت بوده و هست ، یادمه یک زمان مد شده بود که کتاب “چه کسی پنیر مرا جابجا کرد” را همه می خواندند ، من هم خواندم . اعتقاد داشتم که از آن دسته آدمهایی نیستم که در پی هر تغییر یک جا بمانم ، اما در عین حال از پیامدهای تغییر هم بشدت می ترسم .

این روزها تغییر پستی در محل کارم در شرف وقوع است که از یک طرف پیشرفت بسیار بزرگی در نوع کارم ایجاد می کند ، از طرف دیگر ، در صورتیکه تنبلی به خرج بدهم می تواند به سرعت من را از قافله تکنولوژی روبه جلو کامپیوتر براحتی عقب بیندازد ، این روزها بشدت درگیر اینم که این تغییر را قبول کنم یا نه! آنقدر مشغولم کرده به هیچ چیز دیگر نمی توانم فکر کنم.


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

دسته‌ها:شخصی برچسب‌ها:
  1. دوشیزه شین
    سپتامبر 6, 2008 در 12:28 ب.ظ.

    سلام.منم این ماه را دوست دارم.
    قالب سبک و خوبی دارید.ازش خوشم میاد.:)
    و وبلاگ بهتر ی دارید.

  2. سپتامبر 6, 2008 در 9:42 ب.ظ.

    1-موافقم!
    2-تغيير رو حتما بپذیر! می‌دونی چرا؟ چون کم‌کم که سن بالا می‌ره آدم باورش نمی‌شه ولی خودبخود از قافله پرشتاب تکنولوژی عقب می‌افته! بخواد یا نخواد! یکیش خود من! باورم نمی‌شد ولی به چشم دیدم! اگه پیشرفت توی این تغییر هست درنگ نکن!

  3. سپتامبر 6, 2008 در 10:35 ب.ظ.

    من هم از ماه رمضان خوشم میاد. در نظر دارم در پایان ماه رمضان بنابه دلایلی یه پست در این مورد بنویسم.
    ضمنا به نظر من بهتره فرصت کاری ایجاد شده رو از دست ندی!

  4. سپتامبر 7, 2008 در 7:22 ق.ظ.

    اول روزه ها قبول باشه، دوم، پیشنهاد من اینکه که کار رو قبول کنین. این از اون تغییرهای خوبی هست که آدم وقتی واردش میشه، دنیای دیگه ای رو تجربه می کنه.

  5. سپتامبر 7, 2008 در 3:03 ب.ظ.

    منهم خوندم. به نظرت ما تو عمرمون میشه یه تپه پنیر پیدا کنیم که مثلا بخوایم بهش عادت کنیم یا ازش دل بکنیم؟!؟

  6. سپتامبر 9, 2008 در 9:28 ب.ظ.

    تغییر رو خودت قبول می کنی یا بهت می قبولونن!!! دو نقطه دی

  7. سپتامبر 10, 2008 در 11:47 ق.ظ.

    سلام! کجایی؟ مث اینکه ماه مبارک کار خودشو کرده. انرژی اکتیواسیون در سطح آبهای راکد جهانی! 🙂 باز سطح آب راکد با جذرومد یکی دومتری اینور اونور می‌شه!!

  8. سپتامبر 10, 2008 در 10:08 ب.ظ.

    سلام. اي بابا فكر ميكنم اونايي كه ميگن تغيير رو بپذير از بيچارگيشون اينو ميگن وگرنه كي حال داره خودشو تغيير ده. البته تنوع محيط اونم فقط برا حال كردن بيشتر و موقت خوبه!………. ولي خوب گريزي نيست پنير مارو ميخورن ميبرن يا اينكه كپك ميزنه!

  9. سپتامبر 11, 2008 در 3:33 ق.ظ.

    مبارک باشه. ضمنا من هم مثل همیشه مجبورم بگم هزاران نقطه درست میگه 🙂

  10. سپتامبر 11, 2008 در 8:16 ق.ظ.

    سلام،
    امیدوارم که به توانید به خوبی از این ماه استفاده کنید ولی مواظب معده خود باشید که برخلاف شنیده ها، این تغییر در رویه تغذیه باعث بروز بسیاری مشکلات می شود.
    بنظر می رسد که پستی که به شما پیشنهاد شده است یک پست مدیریتی است. من معتقدم که شما وقتی می توانید مفید باشید که تصمیم گیرنده باشید و مطمئن باشید که شما از قاقله تکنولوژی عقب نمی مانید اگر بتوانید ارتباط خوبی با کارشناسان داشته باشید و فضایی ایجاد کنید که افراد بدون هراس به تبادل دانش بپردازند.
    –> ندانستن نکات جدید برنامه نویسی عقب ماندن از تکنولوژی نیست، آنچه که مهم است بکارگیری همراه با کنترل تکنولوژی در زندگی روزمره است.

    بدرود.

  11. سپتامبر 11, 2008 در 3:45 ب.ظ.

    سلام. تو سایت انتخاب وبلاگ‌نویسا بهت رأی دادم!اگرچه وب من و تو مخاطبشون خیلی خاصه. همینجوری رفتم یه رأیی دادم الکی!

  12. سپتامبر 12, 2008 در 5:56 ق.ظ.

    دختر خوب! ببینم مثلا این نظرات روی تصمیم تو اثر میذاره؟ اگه بذاره که یعنی خیلی الکی تصمیم میگیری! و اگه نذاره که پس مردم رو سر کار گذاشته ای؟!
    شوخی کردم! به دل نگیر. فقط می خواستم بگم که احساساتی و بر اساس حرف این و آن تصمیم نگیر. به خودت رجوع کن جوابت را پیدا می کنی.
    زنده باشی عزیز

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

